Appearance Hoods, spoilers, custom mods, accessories, etc.
Sponsored by:
Sponsored by:

Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Old 12-06-2011, 07:44 PM
  #1  
Registered User
Thread Starter
 
lymlyt96's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Bay area,Ca.
Posts: 361
Sneak peek of what I'm working on{PICS}

For those who haven't been following along I've been keeping a mini build thread going on my profile page. I started it just to keep track of my mods and how long it realistically takes me to get this thing done, but anyway here are a few things I've been working on...
Dual pumpsName:  photo43.jpg
Views: 106
Size:  67.6 KB

Wire modName:  photo12.jpg
Views: 95
Size:  102.1 KB

Radiator tuckName:  photo46.jpg
Views: 107
Size:  78.2 KB

Name:  photo26-1.jpg
Views: 109
Size:  95.8 KB 96 SS airbox for my supercharger

Name:  photo45.jpg
Views: 104
Size:  65.8 KB finishing up custom front bumper

I have some other projects lined up but for now this is keeping me busy enough.
lymlyt96 is offline  
Old 12-06-2011, 10:32 PM
  #2  
Registered User
 
nintythreeZ28's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: foristell MO
Posts: 144
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

thats gonna turn out nasty! keep up the good work
nintythreeZ28 is offline  
Old 12-07-2011, 12:09 PM
  #3  
Registered User
 
jit11375's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: NYC
Posts: 210
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

stuff looks great man can't wait to c this beast when its done
jit11375 is offline  
Old 12-07-2011, 03:29 PM
  #4  
Registered User
 
ZeeS7o7's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 571
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Can I get a AMAN! lol been waiting for some kinda pix of your car on here even tho I've been checking your page. I say more pix of the engine and body plz sir lol

so far so good mannn!!!!!
ZeeS7o7 is offline  
Old 12-07-2011, 03:56 PM
  #5  
Registered User
 
jit11375's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: NYC
Posts: 210
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

i wanna c more pics of that front bumper man that thing looks GOOD!
jit11375 is offline  
Old 12-07-2011, 10:24 PM
  #6  
Registered User
Thread Starter
 
lymlyt96's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Bay area,Ca.
Posts: 361
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Thanks fellas... I woulda had the front end painted today but realized there was about 6 layers of paint on the hood scoop that needed to be taken off but progress is still being made. I'm gonna take a few days to relax but the cars still gonna be worked on so I'm crossing my fingers this part will be done in a couple days. I would post more pics of the body and motor ZEE buuuuttt Im so close to having everything done I'll just wait a few more days and post pics of it finished, also the motors not gonna look anything like the pics I already have of it.
lymlyt96 is offline  
Old 12-08-2011, 12:33 PM
  #7  
Registered User
 
ZeeS7o7's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 571
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

I seen the pix of the car show that Jermai took on norcal. I was hoping to see your car in the pix but your still working on it. The green gobln is looking sweet like always and Cory's ride as well. Yea I can't wait to see the pix of your car all done. We will have to get pix of are cars together one day.
ZeeS7o7 is offline  
Old 12-08-2011, 03:16 PM
  #8  
Registered User
Thread Starter
 
lymlyt96's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Bay area,Ca.
Posts: 361
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Originally Posted by ZeeS7o7 View Post
I seen the pix of the car show that Jermai took on norcal. I was hoping to see your car in the pix but your still working on it. The green gobln is looking sweet like always and Cory's ride as well. Yea I can't wait to see the pix of your car all done. We will have to get pix of are cars together one day.
Yea I saw those pics too and the green goblin turned out good and Cory's car always looks good. I'm gonna be at the street actions toy drive maybe we can take some pics there.
lymlyt96 is offline  
Old 12-10-2011, 12:08 AM
  #9  
Registered User
 
Carlos8's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: San Jose ca
Posts: 84
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

aaa the envy...nice....
Carlos8 is offline  
Old 12-12-2011, 12:54 PM
  #10  
Registered User
 
ZeeS7o7's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 571
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Originally Posted by lymlyt96 View Post
Yea I saw those pics too and the green goblin turned out good and Cory's car always looks good. I'm gonna be at the street actions toy drive maybe we can take some pics there.
I'll try to make that but idk? maybe I'll roll up with Matt (blue magic) if he goes.
ZeeS7o7 is offline  
Old 12-14-2011, 02:35 AM
  #11  
Registered User
Thread Starter
 
lymlyt96's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Bay area,Ca.
Posts: 361
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Originally Posted by ZeeS7o7 View Post
I'll try to make that but idk? maybe I'll roll up with Matt (blue magic) if he goes.
If you don't make it maybe I'll post some pics. As far as the car goes I won't have everything done but the exterior should be ready. I've been looking at a couple different build threads across the net and I've been inspired to do some other things that I've been wanting to do but just didn't have the motivation to put it on my [to do] list.
lymlyt96 is offline  
Old 12-16-2011, 01:05 AM
  #12  
Registered User
Thread Starter
 
lymlyt96's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Bay area,Ca.
Posts: 361
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

UPDATE:more teaser pics...
Name:  photo47.jpg
Views: 61
Size:  62.3 KB

Name:  photo48.jpg
Views: 94
Size:  63.2 KB
lymlyt96 is offline  
Old 12-16-2011, 02:54 PM
  #13  
Registered User
 
Join Date: Apr 2004
Location: Whittier, CA & La Puente, CA
Posts: 613
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

Oooooo I can't wait for finished pics.
MeenZ28 is offline  
Old 12-16-2011, 04:57 PM
  #14  
Registered User
 
ZeeS7o7's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 571
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

that **** LOOKS MEAN!!!!!
ZeeS7o7 is offline  
Old 12-17-2011, 06:58 PM
  #15  
Registered User
 
jit11375's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: NYC
Posts: 210
Re: Sneak peek of what I'm working on{PICS}

this is one car i can't WAIT to see when finished. hurry up and finish and then give us TONS of pictures
jit11375 is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Sneak peek of what I'm working on{PICS}


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.