Type R emblem question
Type R emblem question
Okay,I see all these ricers running around with "Type R" emblems on their cars,& I know that car stickers usually add anywhere from 5-15 HP per sticker,so an emblem must be good for at least 20-25 HP,right ?
My question is this...If you put one on an f-body how much HP is it worth ??
Okay,I see all these ricers running around with "Type R" emblems on their cars,& I know that car stickers usually add anywhere from 5-15 HP per sticker,so an emblem must be good for at least 20-25 HP,right ?
SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP SLAP
Had enough?